Leden 2009

PrázdninQy..

31. ledna 2009 v 12:20 | KvětuLLenQa |  Deník MelounQa
Ahooojkyyy mno tak jak dopadlo vízo??..U mě katastrofaa to vám ani neřeknu ale učitelka říka že si to můžu zlepšit takže to vylepším mno..A jinak jak se máte??.není užasný že máme prodloužený víkend??..a navíc sem měla včera oslavu takže to bylo úplně super DaYsS..:D:D..Upe bomba dort a dětskej RuM upaa GoOdDoOvEjJ..

Od Sardinecky.

31. ledna 2009 v 12:16 | KvětuLLenQa |  Diplomky



Dnes NaRoZkY..

28. ledna 2009 v 20:36 | KvětuLLenQa |  Deník MelounQa
ČáF lUdIa..DnEeSkAa mám narozkýýý je mi 12..ChaPeThEe..Já Su uPoEe HaPpy..28.LeDnAa FoReVeErR..DoStaLaA jSeEm Bonboniéru a KyTíŠ3ku Od ThAaTíNnQua..Od mámy FrIeNdSs sem dostala BhOomBaA řetízek a Kytííí..Ale zbytek dostanu až v PhÁteEk můůůj happy DaYy...OSLAVA...A možná dostanu Pamětovku a Batoh..A od Kamošek neWhíM co DhoOstanu...ThAák Yá she LoUčÍm..

Design pro Webku

26. ledna 2009 v 15:55 | KvětuLLenQa |  Grafika MelounQa

pozadí Stránky
#FF53A9
okraje!
#FF99CB

Cute Avoše..

25. ledna 2009 v 9:59 | KvětuLLenQa |  pictiky

Ahooj..No nemám moc času ako..

25. ledna 2009 v 9:56 | KvětuLLenQa |  Deník MelounQa
Ahoojky..Tak co japak se máte já se mám celkem good až na to že se zítra jde do školy no znáte to samí testy mno jako hrůůůza..Jinak ¨furt ted nekde lítám s kámoškou takže na blog moc času není akooo..jinak sem zjistila že existuje i něco lepšího než blog.Ale neznamená to že je konec znamená to jen že sem budu chodit mín než kdy jindy..třebas si dycky na blog udělám hodinku odpoledne a večer a tím to koncí..Papa ještě nečo pridám..

Design Pro niku44

22. ledna 2009 v 15:12 | KvětuLLenQa |  Grafika MelounQa
Zahlaví


okraje


Awooojkyyy..

22. ledna 2009 v 14:35 | KvětuLLenQa |  Deník MelounQa
Ahooojky Zlatííčka..Víte proč sem nepsala??.Protože ste mě převčírem naštavily bylo asi 18:00 h..A přišlo jen 14 lidí...Mno ale včera ste mě vela překvapili nebyl tu 4 dny žádný článek a přišlo asi 50 lidí...Děkuji...Jinak měla sem v plánu tenhle blog zrušit ale nezrusím..jo a jinak se mrkněte na new blog www.cute-princesska.blog.cz líbí?..A jinak Japak se máte??..Já se mám dobře.

zamaskuj své vady na kráse.

19. ledna 2009 v 19:39 | KvětuLLenQa |  zbytek
Své drobné vady na kráse vidíte jen vy sama. Pokud vám ale vadí, těmito chytrými tahy je vyzmizíkujete.Zvětšené póry
Maskujte: Zaměřte se na pečující kosmetiku se stahujícími účinky a matující nebo póry vyhlazující make-upy, například Skin Smoother, Clinique, 800 Kč . Jestliže se vám pleť hodně leskne, ať vás ani nenapadne zasypávat ji lavinami pudru! Přikládejte na ni raději kosmetické papírky pohlcující mastnotu. Pudr smíšený s přebytečným mazem vaše póry výborně utěsní a ty se s nadšením ještě víc rozšíří, aby mohly dýchat.

Malé oči

Maskujte: Vyhýbejte se širokým černým linkám a tmavým stínům bez lesku. Nevýrazný pohled nejlépe rozjasní světlejší perleťová líčidla. Horní víčko vymalujte stínem až pod obočí a do vnitřního koutku oka naneste rozjasňujícího líčidla o něco více - vaše kukadla se tak opticky rozevřou. Namísto tmavých linek použijte bílou tužku, kterou obkreslete dolní i horní víčko. Na závěr nadzvedněte řasy kleštičkami a zvýrazněte je dvěma vrstvami zhušťující řasenky. Vašim očím padnou například perleťově modré stíny Blue Moon Duet, Mary Kay, 275 Kč.


Přemensruační Syndrom.

19. ledna 2009 v 19:29 | KvětuLLenQa |  zbytek
Předmenstruační syndrom(PMS)je společné pojmenování pro soubor tělesných a emočních
symptomů a příznaků v chování,které se objevují 2 týdny před menstruací,tedy jinak
řečeno v období mezi ovulací a menstruačním krvácením.
K PMS syndromu se počítá více než 150 symptomů,mezi nejběžnější příznaky patří:
  • Křeče v podbřišku
  • Citlivost prsou
  • Únava
  • Nadýmaní
  • Zvýšená chut k jídlu
  • Bolesti hlavy
  • Náladovost
  • Podrážděnost
  • Agresivní chování
  • Úzkost
  • Deprese
  • Nevraživost
  • Změna sexuální touhy

Čím je PMS vyvoláván?

Některé ženy jsou na běžné výkyvy hladin hormonů v průběhu menstruačního cyklu
mimořádné citlivé,jiné ženy zase reagují na změny serotoninu,chemické látky přítomné
v mozku,která ovlivnuje stav nálady.

Design S pejskama..

18. ledna 2009 v 17:13 | KvětuLLenQa |  novinky
AhojííQ mám tu pro vás něcol new..Design s pejskama japak se vám líbí?..Mě se líbí...
Náhled:




Pixelky:
Nepojmenovan16-6.gif image by spookys-graphixNepojmenovan15-3.gif image by spookys-graphixNepojmenovan14-6.gif image by spookys-graphixNepojmenovan13-6.gif image by spookys-graphixNepojmenovan12-6.gif image by spookys-graphixNepojmenovan11-6.gif image by spookys-graphixNepojmenovan10-6.gif image by spookys-graphixNepojmenovan9-6.gif image by spookys-graphixNepojmenovan8-8.gif image by spookys-graphixNepojmenovan7-6.gif image by spookys-graphixNepojmenovan6-7.gif image by spookys-graphixNepojmenovan5-6.gif image by spookys-graphixNepojmenovan4-6.gif image by spookys-graphixNepojmenovan3-7.gif image by spookys-graphixNepojmenovan2-8.gif image by spookys-graphixNepojmenovan1-3.gif image by spookys-graphix

název blogu Blog je Mentálně zaostalý :D:D

Spokojenost:100

Proč?: dobře slazené barvy

ikonka:



Bleskovka č.39

18. ledna 2009 v 15:25 | KvětuLLenQa |  Bleskovky
  1. Awoooj
  2. Jak se Vede?
  3. Achjoo zase škola co?
  4. Je u vás sníh?

31.Cenka

18. ledna 2009 v 15:06 | KvětuLLenQa |  Diplomky
od katarka.blog.cz


Odpočatá a Plná Energie..

18. ledna 2009 v 13:00 | KvětuLLenQa |  něco na pobavení
13.1.2009 16:39| Klára Ribková | Zajímavosti


Každá z nás se někdy cítí unavená, oslabená, nebo bez nálady... navíc teď v zimě, kdy je náš organismus oslabený, je to mnohdy ještě častější než v jinou roční dobu. Tak co s tím? Hmm :-) Poradím vám, co dělat, abyste překonaly únavu a cítily se skvěle odpočaté a svěží (to je věta :D)

1.Snídaně je základ

... a také nejdůležitější jídlo dne. Nastartuje totiž celý metabolismus a dodá tělu energii, se kterou začneš den. Některé z nás nesnídají vůbec - ale to je chyba - třeba nemáš čas, nebo jsi tak zvyklá odjakživa, ale zkus si každý den dát aspoň něco. A nejlépe něco s vysokým obsahem sacharidů a bílkovin. Pomazánka na celozrnné bagetě, celozrnné sušenky, cereálie nebo vejce s celozrnným chlebem. Sacharidy tělo rychle využije jako zdroj energie a bílkoviny zůstávají v žaludku delší dobu a dodávají ti postupně sílu po delší dobu. Energii pak dodržuj tím, že budeš jíst pravidelně v menších porcích.

2.Pitný režim

... denně bys určitě měla vypít minimálně 1,5 litru vody. I to ale může být málo. Taky není dobré pít větší množství vody naráz. Spíš jen tak pravidelně - a přitom bys za celý den vůbec neměla mít pocit, že máš žízeň. Ale nemusíš pít jen vodu. Pokud sportuješ, (aspoň občas) asi jsi navyklá pít vodu, ale mně třeba voda nestačí - potřebuju třeba citronovou Mattoni, ale zase nemůžu třeba Ondrášovku nebo třeba Coca Colu, to v žádném případě - jako normálně jo, ale u toho sportu ne. Takže tohle je na tobě, ale jinak doporučuju vodu, fakt.

3.Světlo


Při nedostatku denního světla má tělo tendenci ´přepnout´ do spánkového režimu. Je vědecky prokázáno, že duševní stavy jako deprese, úzkost nebo zlost se častěji vyskytují v zimním období, kdy je méně slunečního světla. Proto choď každý ven nejmíň na deset minut ven (i když je pod mrakem), do bytu si namontuj co nejsilnější žárovky a zpívej si :)

4.Dobrý spánek

Jedním z nejčastějších důvodů únavy je nedostatek spánku. Zaveď si proto pravidelný spánkový režim a pokus se z něj nevybočovat ani o víkendu - pokud spíš málo přes týden a snažíš se to dohnat o víkendech, jen si nabouráváš přirozený rytmus a budeš unavenější. To, že spíš málo, poznáš jednoduše: ráno se cítíš jako přejetá a nebýt budíku, spala bys do jedenácti (tělo má totiž svůj "vnitřní budík", takže když je organismus odpočatý, probudíš se sama.)

5.Na vzduch

A ne sama! Možností je spousta - se psem, s kamarádkou, sourozencem nebo celou partou, ...není přece nic lepšího než první zimní koulovačka :D. Mimo to - k tomu vzduchu, v pokoji by se mělo větrat nejméně 2x denně :)

6.Odpočívej

Udělej si jednou za čas taky den jen pro sebe. Ovšem tehdy, když si to opravdu můžeš dovolit. Je fajn zase jednou půlku dne koukat jen na televizi, číst si nebo kreslit, nemuset uklízet, nebo se
fakt zaměřit jen na sebe nebo to zkombinovat s něčím daším. Můžeš třeba zkusit novou domácí pleťovou masku, vymýšlet nové účesy nebo líčení, nebo prostě celý den proležet :) - ale to pak
večer neusneš :). Vím to x). Vlastně každý den bys měla udělat aspoň jednu věc jen pro sebe. (Ale i pro ostatní, ale k tomu až později.) Třeba zkus novou manikúru, učeš si pěšinku na opačnou stranu, vyrob si vánoční ozdoby a podobné maličkosti...


Lets Dance 2-Ke shlédnutí

18. ledna 2009 v 11:15 | KvětuLLenQa |  Filmy Online

Vtip - přestoupila jste 60ku xD

18. ledna 2009 v 11:10 | KvětuLLenQa |  Vtipy
Jednu blondýnu, která je už několik let v důchodu, ale potrpí si na svůj mladistvý vzhled, zastavil na výletě autem dopravní policista.
"Víte, co jste provedla? Překročila jste šedesátku!"
Známá vystoupila z auta, sundala si brýle, přepudrovala se, podívala se do zrcátka a pak se otočila na policistu:
"Už je to lepší?"

machovkaand.blog.cz